Har du redan ett ID?

Logga in till Brf Åriket 3:1 - tryggt och säkert

Har du inget ID?

Skapa inloggning till Brf Åriket 3:1 - enkelt och gratis

Vad är det här?

Denna sida är ansluten till och drivs med hjälp av Socinets plattform.
När du har ett Socinet ID kan du använda det på alla Socinet-anslutna sidor. Läs mer




Felanmälan - fastigheten

JMs Kundservice
Tel. 020-731 731
E-mail: kundservice@jm.se
Öppettider: Mån-Fre 07.00-16.00

 

Jour

Vid akuta fel efter kontorstid, dvs efter 16.00 på vardagar samt helger, kontakta jouren på telefon 020-731 731.

Detta bör undvikas och ska endast ske:

  • Vid fel eller haveri där det finns risk för följdskador (exempelvis vid vattenläckage).
  • Vid andra brådskande fall, exempelvis om värmeanläggningen inte fungerar vintertid.

OBS! Jour utryckning för icke akuta fel, debiteras den som anmält felet. Om du själv orsakat felet (t.ex. stopp i avloppet) blir du betalningsskyldig.

Hiss

Vid fel på hissen, kontakta leverantören Kone direkt på telefon 020-72 20 20.

 

Brf Åriket 3:1
brfåriket3:1.se